کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9162 | مشاهده و دانلود: 735681477 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/08 | اعضاء: 316312 | نظرات: 37884
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت حضرت حمزه سیدالشهدا و وفات حضرت عبدالعظیم حسنی علیهما السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

فرضیه های بسیار جالبی که شاید واقعی شوند

شاید ایده ماشین پرنده کمی دور از ذهن و واهی باشد اما برقراری تماس تلفنی سه بعدی چیزی نیست که نتوان انتظارش را داشت. در اینجا فرضیه های بسیار جالبی را نام برده ایم که امیدواریم در دنیای واقعی شاهد حضور آنها باشیم. 

1.    تماس تلفنی سه بعدی

به گزارش سافت‌گذر به نقل از برترین ها؛ فرضیه: احتمالادر آینده ای نزدیک قادر هستیم با دوستان خود با تصاویر سه بعدی و زنده چت کنیم. تصاویری که می توانیم در اتاق خود منعکس کنیم و گویا با فردی زنده در گفت‌وگو هستیم. خیلی رویایی و جالب است. حتی تلفن های همراه نیز می توانند آواتارهای سه بعدی از مخاطب تماس را بسازند.

واقعیت: در حال حاضر تماس های تصویری همچون اسکایپ یا فیس‌تایم اپل در دنیای واقعیت وجود دارند. اما تماس های سه بعدی فعلا فقط به فیلم های علمی-تخیلی و آزمایشگاه های تجربی منحصر هستند.

فرضیه های بسیار جالب که کاش واقعی شوند

نکته امیدوارکننده چیست؟ حتی در عصر حاضر که فناوری حرف اول را می زند نیز برقراری تماس های تلفنی هولوگرام بسیار پیچیده و گران قیمت است. سه‌بعدی همچنان یک رویای دور از دسترس است. باید بدانید که تصاویر برای ایجاد یک سه‌بعدی در ابعاد واقعی بسیار بزرگ هستند.

البته شاید شما در خانه خود تلویزیون سه‌بعدی داشته باشید اما حتما می دانید که این فناوری گران است و هر کسی از عهده آن بر نمی آید. در ضمن، هنوز سرعت اینترنت در دنیا آن قدر سریع نیست که بتواند در لحظه تصویر سه‌بعدی بسازد. اما با همه این اوصاف رسیدن به چنین فناوری هیجان انگیزی خیلی هم دور از انتظار نیست.

آزمایشگاه رسانه ای هیومن در دانشگاه ملکه کانادا روی چت تصویری سه‌بعدی به نام TeleHuman کار می کند که از حسگرهای کینکت مایکروسافت، پروژکتور سه‌بعدی و نمایشگرهای استوانه ای استفاده می کند.



2.    زنده کردن مردگان

فرضیه: چرا باید برای همیشه مُرد وقتی می توان فریز شد و سال ها بعد سالم به زندگی بازگشت؟ برخی از کشفیات علمی نشان داده اند که می توان انسان های مرده را منجمد و ده ها سال بعد دوباره آنها را احیا کرد.

واقعیت: موسسه سجن شناسی و توسعه عمر آلکور در حال حاضر صدها انسان را منجمد کرده است.

فرضیه های بسیار جالب که کاش واقعی شوند

سجن‌ شناسى‌ نوعی علم‌ جديد يخ‌ زدن‌ جسد به‌ اين‌ اميد كه‌ در آينده‌ چاره‌اى براى آن‌ بيمارى كه‌ موجب‌ مرگ‌ او شده‌ است‌ پيدا شود و بتوان‌ جسد را گرم‌ و زنده‌ كرد، است. البته هنوز هیچ بیمار از دنیا رفته ای تاکنون به زندگی بازنگشته است.

نکته امیدوارکننده چیست؟ ایده منجمد کردن جسد انسان ها به امید زنده کردن آنها در آینده از سال 1962 میلادی، هنگامی که روبرت اتینگر کتابی به نام «استاد جاودانگی» را منتشر کرد، وجود داشته است. این ایده در فیلم هایی همچون «آسمان وانیلی» نیز به کار رفته است و در دنیای واقعی نیز کالبد بازیکن مشهور بیس‌بال به نام تد ویلیامز نیز در سال 2002 میلادی منجمد شده است.

بر اساس اظهارات موسسه سجن شناسی، روند کار به این صورت است که جسد انسان مرده تا دمای نیتروژن مایع منجمد می شود تا روند فاسد شدن اعضا متوقف شود، به این امید که در آینده درمان بیماری آن فرد کشف یا فناوری جدیدی اختراع شود که بتوان دوباره او را احیا کرد. البته تاکنون هیچ پستانداری دوباره زنده نشده است اما حشراتی بوده اند که پس از مرگ به زنده بازگردانده شده اند. همچنین، باید امید داشت که دانشمندان توانسته اند برخی از بافت ها، سلول ها و ارگان های بدن را دوباره زنده کنند.

متخصصان این امر امید دارند در خلال سال های 2040 تا 2050 میلادی بتوانند انسانی کامل را پس از مرگ به زندگی بازگردانند.



3.    این‌باکس های خالی از اسپم

فرضیه: بیل گیتس در سخنرانی خود در سال 2004 میلادی اعلام کرده بود: تا دوسال دیگر همه اسپم ها از بین خواهند رفت.

واقعیت: این مساله چندان واقعیت ندارد. بر اساس آماری که در سال 2008 میلادی به دست آمده بود، تقریبا 97 درصد از ایمیل های دریافتی اسپم بودند. البته فناوری ضد اسپم در حال پیشرفت است اما روند بسیار کندی دارد. بر اساس آمار منتشر شده توسط کسپرسکی در ماه گذشته حدود 71 درصد از ایمیل ها اسپم بوده اند.

فرضیه های بسیار جالب که کاش واقعی شوند

نکته امیدوارکننده چیست؟ فناوری های ضد اسپم در حال گسترش هستند.

این روزها اسپم ها وارد قلمرو تخصصی شده اند. یعنی اسپمرها باید افراد کار بلدی باشند. به طوریکه برخی از آنها برای اطمینان از درستی کدهای خود، ویرایشگر استخدام می کنند تا انگلیسی آنها را کنترل کند.  سرویس های ضد اسپم به قدری پیشرفت کرده اند که اسپمرها باید از روش های پیشرفته تری برای نفوذ به کامپیوتر قربانی خود استفاده کنند.

با همه این حرف ها، باید گفت دنیای بدون اسپم چندان هم واقعی نیست و باید همچنان اسپم ها را از ایمیل خود پاک کنید.



4.    روبات اجراکننده دستورات

فرضیه: آیا روباتی ساخته شده که به او بگوییم ظرف بشوید یا خانه را جارو کند و او هم بی چون و چرا قبول کند؟

واقعیت: خیر. همچنان باید خودتان کارهایتان را انجام دهید.

فرضیه های بسیار جالب که کاش واقعی شوند

نکته امیدوارکننده چیست؟ در ده سال گذشته، دانشمندان در زمینه علم روباتیک و هوش مصنوعی دستاوردهای بسیار مهمی داشته اند. اما برای استفاده روزمره از این دستاوردها باید سال ها صبر کنید زیرا در حال حاضر هزینه بالایی دارند.

اینکه چه انتظاری از روبات داشته باشید به تعریف شما از روبات بر می گردد. ابررایانه واتسون آی‌بی‌ام یکی از معروف ترین ماشین های هوشمند است. نمایشگاه های سالانه تکنولوژی نشان از رشد روبات های انسان نما دارند. برخی از این پروتوتایپ ها می توانند راه بروند یا برقصند، اما توانایی یادگیری ندارند. به طور مثال، هوندا روباتی به نام «آسیمو» را در سال 2000 میلادی معرفی و عرضه کرد. مدل جدید این روبات می تواند به توپ فوتبال ضربه بزند یا هنگامی که انسانی در مسیر او قرار بگیرد، به کنار می رود. اما آسیمو هنوز اپلیکیشن های واقعی ندارد.



5.    خانه هوشمند

فرضیه: حسگرها، اتصالات بی سیم و روترهای ویژه می توانند یک خانه معمولی را به خانه هوشمند تبدیل کنند. خیلی جالب می شود که کابینت و یخچال بتوانند حرف بزنند و مثلا هنگامی که شکلاتی بر می دارید به شما دیگر مواد لازم برای پخت کیک شکلاتی را بگویند.

واقعیت: عناصر لازم برای ساخت یک خانه هوشمند موجود است و قیمت چندان بالایی نیز ندارند. شرکت هایی همچون AT&T و سونی در حال حاضر فناوری های بسیار جالبی ارائه کرده اند که برای چنین خانه های مناسب هستند. اما متاسفانه محصولات هر کدام از این شرکت ها با دیگری سازگاری ندارد و نمی توان با هم استفاده کرد.

فرضیه های بسیار جالب که کاش واقعی شوند

نکته امیدوارکننده چیست؟ هر کدام از سیستم های کنترلی خانه به طور مجزا کار می کنند و پلتفورم های مختلف با هم سازگاری ندارند. بنابراین، مشتری ها باید از یک پلتفورم واحد استفاده کنند و این مساله آنها را به شدت محدود می کند.

پلتفورم امنیتی خانه های هوشمند AT&T در بقیه کشورها هم عرضه خواهد شد و شامل قفل در، لامپ، اجاق گاز و دستگاه تنظیم حرارت است که می توان با گوشی هوشمند یا تبلت آنها را از راه دور کنترل کرد. اینتل نیز پلتفورم مشابه دارد که گجت های خانگی را از دستگاهی به دستگاه دیگر وصل می کند.

نکته امیدوارکننده این است که مایکروسافت اعلام کرده است در 5 تا 10 سال آینده می توان شاهد خانه های هوشمند بیشتری بود.
نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 14792 گروه خبری: اخبار فناوری منبع خبر: bartarinha.ir تاریخ خبر: 1392/02/19 تعداد مشاهده: 2304
سافت گذر
نظرات بینندگان

ناشناس 1392/02/19 11:27
تماس سه بعدی ؟؟؟

اقایون هنوز توی تماس 2 بعدی موندن بعد سه بعدی بیخخیال چیزی بگو به کارمون بیاد
lay:none">pantoprazol 1a pharma pantoprazol kur pantoprazol bolus